Věrnostní program

Hrajte si s marketingem a budujte věrnost Vašich zákazníků

Motivujte zákazníky k dalším nákupům a podpoře značky.
Sbírejte body a dostanete za ně dárky nebo výrazné slevy.
Přidejte k tomu samostatný systém pro dealery nebo velkoodběratele.
Automatizujte schvalování či vracení bodů. Nastavte expiraci nevyčerpaných bodů.
Refundujte pomocí kreditního nebo bodového systému.

Věrnostní program pro eshopModul umožňuje Vašim zákazníkům sbírat body za jejich nákupy.
Za nasbírané body mohou nakupovat zvýhodněné produkty
nebo si třeba vybírat  dárky za body, nebo za body s doplatkem.

Produkty za body lze nakupovat ve speciální kategorii,
nebo je zařadíte do běžné kategorie,
jako alternativu k produku za plnou cenu. Volba je vždy na Vás.

Rádi Vám představíme naše referenční zákazníky
a hravé implementace odlišných použití věrnostních programů,
včetně jejich propojení do off-line marketingu a obchodu.

Nepřehlédněte také široké možnosti práce se slevovými kódy.

 

 

 

Popis nastavení a základní práce s modulem Věrnostního programukladní nastavení věrnostního programu

  • v administraci je implementovaný modul, kde je možné editovat globální nastavení věrnostního programu, určit si koeficient přepočtu i dobu a podmínky, kdy budou body připsány. Co znamená nastavení jednotlivých polí je vždy vysvětleno pod nimi.

Zařazení produktů do věrnostního programu

  • každý produkt v e-shopu je možné vložit do věrnostního programu. Cenu v bodech je možné vložit již k existujícímu produktu, není třeba dělat duplicitní produkt pouze pro věrnostní program.
  • na kartě produktu v administraci je nově vytvořená záložka Věrnostní program, kde je možné určit kombinaci ceny (doplatku) a bodů
  • je možné přidat produkt pouze do věrnostního programu pomocí checkboxu, takový produkt pak nepůjde koupit za cenu uvedenou v první záložce.
  • pokud lze produkt běžně koupit za nákupní cenu a má současně i „cenu“ v bodech ve věrnostním programu, objeví se na kartě produktu 2 ceny. V případě, že má zákazník na kontě dostatečné množství bodů, zaktivní se nákup produktů i za tuto bodovou „cenu“.

Kontrola bodů v klientském centru

  • zákazník vidí v klientském centru počty bodů, získané i tzv. čekající body

Kontrola bodů v administraci

  • u každého klienta je možné v administraci vidět počet jeho bodů.
  • body mají 3 různé stavy: schváleno, čekající a stornováno
  • po provedení nákupu se cena objednávky přepočítá dle nastaveného koeficientu na body, tyto body se připíší v administraci ke konkrétnímu zákazníkovi. Po dobu nastavenou v poli „Doba schvalování bodů“ jsou body ve stavu „čekající“. Po uplynutí této doby se prověří stav objednávky, pokud splňuje jeden z „Konečných stavů objednávky“ body se změní na „schválené“ a lze již za ně nakupovat.
  • pokud je u objednávky jiný než schválený stav jsou body ve stavu čekající
  • pokud dojde ke smazání objednávky, smažou se i připsané body. Tyto body se stanou stornovanými
  • pokud dojde ke změně objednávky ručně přes administraci, dojde k přepočtu bodů
  • může nastat stav, kdy se body dostanou do záporných hodnot, toto lze ale ošetřit vhodným nastavením doby schválení.
  • dobu pro schválení je vhodné nastavit dle zákonné lhůty pro možné navrácení zboží
  • body lze i ručně upravovat (například přidat 10 nebo odečíst – 5) i s komentářem

Doporučené spojené činnosti:

  • vytvořit stránku o VP s přihlášením
  • komunikace VP na shopu (např. bannery)
  • komunikace VP na kartě produktu (např. bannery, link na VP, možnost ukázat počet bodů, které zákazník získá za nákup produktu)
  • infomail s oznámením

Podkategorie

Ukázky prodeje za body

V této podkategorii je několik ukázek prodeje za body

loading

K věrnostnímu programu se používá také: