Věrnostní program

Hrajte si s marketingem a budujte věrnost Vašich zákazníků

Motivujte zákazníky k dalším nákupům a podpoře značky.
Sbírejte body a dostanete za ně dárky nebo výrazné slevy.
Přidejte k tomu samostatný systém pro dealery nebo velkoodběratele.
Automatizujte schvalování či vracení bodů. Nastavte expiraci nevyčerpaných bodů.
Refundujte pomocí kreditního nebo bodového systému.

img-woman.png (83 KB)Modul umožňuje Vašim zákazníkům sbírat body za jejich nákupy. Za nasbírané body mohou nakupovat zvýhodněné produkty nebo si třeba vybírat  dárky za body, nebo za body s doplatkem.

Produkty za body lze nakupovat ve speciální kategorii, nebo je zařadíte do běžné kategorie,
jako alternativu k produku za plnou cenu. Volba je vždy na Vás.

Rádi Vám představíme naše referenční zákazníky a hravé implementace odlišných použití věrnostních programů,
včetně jejich propojení do off-line marketingu a obchodu.

Nepřehlédněte také široké možnosti práce se slevovými kódy.

 

 

 

Popis nastavení a základní práce s modulem Věrnostního programukladní nastavení věrnostního programu

  • v administraci je implementovaný modul, kde je možné editovat globální nastavení věrnostního programu, určit si koeficient přepočtu i dobu a podmínky, kdy budou body připsány. Co znamená nastavení jednotlivých polí je vždy vysvětleno pod nimi.

Zařazení produktů do věrnostního programu

  • každý produkt v e-shopu je možné vložit do věrnostního programu. Cenu v bodech je možné vložit již k existujícímu produktu, není třeba dělat duplicitní produkt pouze pro věrnostní program.
  •  na kartě produktu v administraci je nově vytvořená záložka Věrnostní program, kde je možné určit kombinaci ceny (doplatku) a bodů
  • je možné přidat produkt pouze do věrnostního programu pomocí checkboxu, takový produkt pak nepůjde koupit za cenu uvedenou v první záložce.
  • pokud lze produkt běžně koupit za nákupní cenu a má současně i „cenu“ v bodech ve věrnostním programu, objeví se na kartě produktu 2 ceny. V případě, že má zákazník na kontě dostatečné množství bodů, zaktivní se nákup produktů i za tuto bodovou „cenu“.

Kontrola bodů v klientském centru

  • zákazník vidí v klientském centru počty bodů, získané i tzv. čekající body

Kontrola bodů v administraci

  • u každého klienta je možné v administraci vidět počet jeho bodů.
  • body mají 3 různé stavy: schváleno, čekající a stornováno
  • po provedení nákupu se cena objednávky přepočítá dle nastaveného koeficientu na body, tyto body se připíší v administraci ke konkrétnímu zákazníkovi. Po dobu nastavenou v poli „Doba schvalování bodů“ jsou body ve stavu „čekající“. Po uplynutí této doby se prověří stav objednávky, pokud splňuje jeden z „Konečných stavů objednávky“ body se změní na „schválené“ a lze již za ně nakupovat.
  • pokud je u objednávky jiný než schválený stav jsou body ve stavu čekající
  • pokud dojde ke smazání objednávky, smažou se i připsané body. Tyto body se stanou stornovanými
  •  pokud dojde ke změně objednávky ručně přes administraci, dojde k přepočtu bodů
  • může nastat stav, kdy se body dostanou do záporných hodnot, toto lze ale ošetřit vhodným nastavením doby schválení.
  • dobu pro schválení je vhodné nastavit dle zákonné lhůty pro možné navrácení zboží
  • body lze i ručně upravovat (například přidat 10 nebo odečíst – 5) i s komentářem

Doporučené spojené činnosti:

  • vytvořit stránku o VP s přihlášením
  • komunikace VP na shopu (např. bannery)
  •  komunikace VP na kartě produktu (např. bannery, link na VP, možnost ukázat počet bodů, které zákazník získá za nákup produktu)
  • infomail s oznámením

Podkategorie

loading

K věrnostnímu programu se používá také: